Nowe oblicze x 3

By | 13:10 Leave a Comment

Nowe oblicze mediów, nowe oblicze prasy, nowe oblicze relacji B2B – oto czym zajęliśmy się w marcowym wydaniu newslettera o komunikacji i mediach firmowych „Custom News”.


Wiele osób uważa, że taka profesja w ogóle nie istnieje. Schemat myślenia jest prosty: jak można nazywać się dziennikarzem, skoro tworzy się media dla firm, dla organizacji pod konkretną marką? W temacie numeru pokazujemy, że można. I odbijamy piłeczkę: jeśli firma przygotowuje komunikat prasowy i podrzuca go redakcjom, promując się w ten sposób, to jak nazwać taki materiał? Kryptoreklamą czy tekstem dziennikarskim? Kto tak naprawdę jest nadawcą tego przekazu? Media firmowe są wolne od tego typu dylematów. A znaki zapytania, które wyrastają wokół praktyk stosowanych przez tradycyjne media, nie pozostają bez wpływu na ich obecną kondycję. Słabą kondycję.


Czy dziennikarz firmowy to... dziennikarz? Odpowiedź w marcowym wydaniu newslettera „CN”.


Drugie z nowych obliczy, które odsłaniamy przed naszymi czytelnikami, dotyczy tradycyjnej, drukowanej prasy. Piszemy, co zrobić, by ożywić standardowe wydawnictwa, by dać im drugie życie. Proponujemy skorzystanie z rozszerzonej rzeczywistości – wprowadzenia kodów QR lub specjalnych aplikacji, dzięki którym odbiorcy prasy mogą przenieść się do mobilnego świata pogłębionych treści.

Trio nowości zamyka w marcowym wydaniu „CN” infografika dotycząca stosowania Content Marketingu w relacjach Business to Business. Analiza przeprowadzona przez CMI i Marketing Profs w Ameryce Północnej udowadnia bowiem, że to skuteczne narzędzie komunikacji w biznesie. Prezentowane przez nas wyniki badania pokazują, że warto brać przykład z praktyk stosowanych za oceanem.

„CN” nie obyłby się również bez tradycyjnego przeglądu wydarzeń z branży. Tym razem przystawiamy ucho do opinii ekspertów na temat czarnego PR-u i zastanawiamy się, czy CM zastąpi na czołowej pozycji media społecznościowe. Piszemy też, co zrobić, by bloger naprawdę był Glogerem oraz sprawdzamy, czego szukają w sieci polskie internautki.



Brzmi ciekawie? Warto osobiście to sprawdzić i obudzić wiosnę porcją ciekawej wiedzy na temat szeroko pojętej komunikacji.

Niech się czyta!




AG





Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: