Dzieci na łamy!

By | 12:40 Leave a Comment

Stało się! Nadszedł ostatni dzień szkoły. Jeszcze kilka chwil i rozpoczną się oczekiwane przez dzieci i młodzież wakacje. Również nam udzielił się beztroski nastrój, który z pożytkiem może wykorzystać w firmowej komunikacji.


Jeżeli zastanawiasz się jak ożywić swój magazyn firmowy, mamy dla ciebie doskonałą poradę. Nic nie wzbogaca magazynu tak, jak... dzieci. Magazyny wewnętrzne czytają pracownicy, którzy oczekują nie tylko informacji związanych z firmą, wypowiedzi zarządu na temat nowych priorytetów korporacyjnych, czy zmianach w funkcjonowaniu zakładu. To oczywiście bardzo ważne wiadomości, ale pracownicy chcą także czytać o sobie nawzajem, dlatego w magazynie świetnie spisują się wszelkiego rodzaju relacje z imprez powiązanych z firmowym życiem, czy aktywności poszczególnych osób spoza miejsca zatrudnienia. Pracownicy chętnie odkrywają także informacje z życia swoich kolegów. Tutaj właśnie możemy wykorzystać dział dla dzieci, w którym będziemy mogli pokazać pociechy naszych pracowników. Taki dział nada familijnego charakteru naszemu magazynowi i sprawi, że pracownicy chętniej po niego sięgną. Co więcej, stanie się niemal pamiątką, którą pracownicy zachowają w domowym archiwum i będą pokazywać go swoim najbliższym. Oto kilka przykładów jak stworzyć dział dla dzieci w firmowym magazynie:

fot. dreamstime.com


Dział rozrywki
Pracownicy w pracy najczęściej przeglądają firmowe magazyny, a ich lekturą zajmują się w domu. To miejsce, gdzie często z naszym magazynem ma kontakt także rodzina pracownika. Warto więc pomyśleć, aby i ona mogła czerpać z naszego magazynu. Dla dzieci możemy stworzyć np. dział rozrywki – rebusy, krzyżówki, wykreślanki, łamigłówki, kolorowanki itd. Możemy także tworzyć konkursy dla najmłodszych np. na projekt okładki dla magazynu albo najlepszą fotografię z wakacji. Zgłoszenia i prace mogą przynosić rodzice, a najlepsze warto nagrodzić. pamiętajmy jednak aby stworzyć dział rozrywki, który tematycznie nawiązywał będzie do działalności firmy. Dzięki temu nasi najmłodsi czytelnicy poznają pracę swoich rodziców.


Dział rozrywki dla dzieci w magazynie „ECHO” wydawanego przez GDF SUEZ Energia Polska S.A., realizowanego przez MediateQę

Działy „najmłodszych”
W magazynie dla pracowników możemy stworzyć także stałą rubrykę, w której prezentować będziemy dzieci naszych pracowników. Mogą to być prezentacje z różnych okazji – pierwszy dzień w szkole, narodziny itp. Rodzice chętnie dzielą się informacjami o swoich pociechach. Ich zdjęcia ocieplą nasze czasopismo, a żartobliwe lub emocjonalne opisy dzieci dokonane przez rodziców będą chętnie czytane przez współpracowników.

Fotorelacja z dziećmi w magazynie „ECHO” wydawanym przez GDF SUEZ Energia Polska S.A., realizowanym przez MediateQę

Wspólne imprezy
Wiele firm organizuje dla swoich pracowników i ich rodzin imprezy np. z okazji dnia dziecka, pierwszego dnia wiosny, czy Bożego Narodzenia. Takie imprezy integrują naszych pracowników. Warto tę integrację poszerzyć np. prezentując w magazynie fotorelację wzbogaconą o wypowiedzi uczestników, szczególnie tych najmłodszych.



(RW)
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: