Ukazał się najnowszy Custom News. Piszemy w nim o tym, jak konstruować skuteczny newsletter.
Główny
temat nowego wydania naszego firmowego newslettera o komunikacji
wewnętrznej poświeciliśmy newsletterom.
Są one doskonałym
narzędziem komunikacji
firmowej, zarówno z klientami, jak i pracownikami. Nie muszą mieć
formy prostego mailingu, można stworzyć newsletter znacznie
bardziej zaawansowany, w postaci odrębnej
całości w formie flash.
Newslettery różnią się także pod względem swojej funkcji
–
sprzedażowe, informacyjne i wizerunkowe. Niezależnie od tego, jaki
newsletter będziemy tworzyć, aby był on skuteczny, musi spełniać
kilka kryteriów. Wśród nich jedną z najważniejszych jest
stałość poszczególnych
elementów.
W
kwietniowym Custom News piszemy także o autoryzacji
tekstów,
która jest szczególnie ważna w magazynach firmowych. I nie chodzi
tu o postępowanie zgodnie z Prawem prasowym, ale o budowanie w
pracowniku zaufania
do magazynu. W ten sposób możemy wkrótce zyskać fachowego
redaktora z kręgu pracowników.
Kolejny
temat poświęciliśmy zapomnianym
sposobom komunikacji.
Dzisiejsza komunikacja z pracownikami skupia się głównie w
przekazach za pomocą narzędzi elektronicznych lub poprzez drukowane
magazyny. Te narzędzia doskonale sprawują się w swojej roli,
jednak wiele firm zapomina o najważniejszej formie komunikacji –
komunikacji
bezpośredniej.
W
naszym dziale nowości branżowych prezentujemy nową
książkę
„Jak przetrwać w korporacji”. Nie jest to zwykły poradnik o
sposobach budowania relacji w dużych korporacjach. To rozbudowana i
wieloaspektowa analiza
funkcjonowania pracowników
różnych szczebli w dużych firmach i koncernach. W dziele NEWS
przedstawiamy także najnowsze badania dotyczące preferencji
zawodowych PR-owców
oraz przewidywania specjalistów od rynku mobilnego. Czy wiecie, że
następuje właśnie „boom” na technologię
wearables?
0 komentarze: