Custom w pigułce

By | 16:33 Leave a Comment
W naszym kraju jest mało publikacji rzeczowo traktujących o custom publishingu. Dlatego z zaciekawieniem witamy pierwszy numer wydawnictwa o nazwie Content Marketing. Jego wydawcą jest Stowarzyszenie Prasy Firmowej. A stroną realizacyjną zajęła się agencja Aude. Pierwszy numer jest pigułką o Customie. Możemy przeczytać o historii branży, nowych trendach a także kilka fachowych rad. Godne polecenia są dane o rynku custom publishingu. Zacytujmy kilka z nich:

  • 85 procent czytelników uważa iż jeżeli firma wydaje magazyn to ma otwartą komunikację
  • 28 procent badanych zatrzymuje stare numery z przydatnymi informacjami
  • 71 % czytelników czeka na następny numer
  • 87% uważa ze magazyny custumowe zawierają wiarygodne informacje


Tych kilka wybranych danych pokazuje jak ważną role w procesie komunikacji spełnia firmowy magazyn. A jeżeli dołożymy do tego niskie koszty w porównaniu z reklamą to wybór staje się oczywisty.


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: