W naszym kraju jest mało publikacji
rzeczowo traktujących o custom publishingu. Dlatego z zaciekawieniem
witamy pierwszy numer wydawnictwa o nazwie Content Marketing. Jego
wydawcą jest Stowarzyszenie Prasy Firmowej. A stroną realizacyjną
zajęła się agencja Aude. Pierwszy numer jest pigułką o Customie.
Możemy przeczytać o historii branży, nowych trendach a także
kilka fachowych rad. Godne polecenia są dane o rynku custom
publishingu. Zacytujmy kilka z nich:
- 85 procent czytelników uważa iż jeżeli firma wydaje magazyn to ma otwartą komunikację
- 28 procent badanych zatrzymuje stare numery z przydatnymi informacjami
- 71 % czytelników czeka na następny numer
- 87% uważa ze magazyny custumowe zawierają wiarygodne informacje
Tych kilka wybranych danych pokazuje
jak ważną role w procesie komunikacji spełnia firmowy magazyn. A
jeżeli dołożymy do tego niskie koszty w porównaniu z reklamą to
wybór staje się oczywisty.
0 komentarze: