Coraz większa konkurencja wśród dostawców rozwiązań do publikowania na tablety.
Do tej pory prym wiodły bardzo dobre rozwiązania firmy Adobe, które pozwalają zmieniać gazety w multimedialne aplikacje. Dopasowany system edycyjny do przygotowywanych łamów daje szansę na totalne szaleństwo w kreacji. Jednak oprócz jednorazowych kosztów zakupu Adobe Digital Publishing Suite w prasie firmowej pojawił się jeszcze jeden problem. Pisma firmowe nie są monetyzowane, a w tym systemie, mimo że udostępnialiśmy nasze wydawnictwo za darmo, od każdego pobrania musieliśmy wnosić opłatę (ok. 20 eurocentów).
Nie wnikając w słuszność tego systemu i rozumiejąc politykę biznesową Adobe, rozwiązanie to było dla branży custom publishing trudne do przyjęcia. Rozmawiając z wieloma firmami słyszałem często argument, że zamiast płacić za pobranie, lepiej płacić za druk. Koszty porównywalne. Jednak rozwój pism na tablety buduje konkurencję wśród dostawców technologii. Dlatego dziś zwracam uwagę na nową firmę na polskim rynku: www.issuestand.com. Jej system pozwala pliki PDF zamieniać w multimedialne publikacje i umieszczać w Apple Store i Google Play. Poza tym wyróżnia się niskimi kosztami, a także brakiem opłat za pobieranie bezpłatnych publikacji.
Warto, by z ofertą omawianej przeze mnie firmy zapoznały się osoby, które do tej pory wstrzymywały się przed zaistnieniem w tabletowym świecie ze względu na koszty.
W piśmie firmowym, adresowanym do pracowników, najważniejsze Twoim zdaniem jest:
Popularne wpisy
-
Zacierają się granice między tradycyjnym dziennikarstwem a tym, co do niedawna nazywaliśmy custom publishingiem. Choć w Polsce to sfor...
-
Konkursy w pismach dla pracowników to nie tylko zabawa. Czemu jeszcze służą? Sprawdźmy. Krzyżówki, wykreślanki, sudoku, konkursy foto ...
-
Przedstawiamy kilka sposobów jak skutecznie dotrzeć z magazynem firmowym do pracowników. Magazyny firmowe różnią się nieco od magazynó...
MEDIATEQA

budujemy mocno indywidulane relacje z firmami, które powierzyły nam swoje wydawnictwa. Dbamy o każdy szczegół w przygotowywanych materiałach. Jesteśmy realnym wsparciem dla Działów Komunikacji, PR, Marketingu w osiąganiu przez nie zakładanych celów. Specjalizujemy się w budowaniu i realizacji mediów firmowych. Pomagamy lepiej komunikować się pracownikom, docierać do klientów. Nasze przesłanie to: „Treści w dobrej formie”.
Poruszane tematy
Custom publishing
(36)
Content Marketing
(32)
MediateQa
(26)
Custom News
(22)
prasa firmowa
(16)
magazyn firmowy
(15)
Komunikacja
(13)
komunikacja wewnętrzna
(13)
media firmowe
(12)
tablety
(11)
social media
(9)
prasa cyfrowa
(8)
PismoteQa
(7)
komunikacja z pracownikami
(7)
Wydawnictwa wewnętrzne
(6)
Pismo Firmowe
(5)
pisma wewnętrzne
(5)
0 komentarze: