Komunikacja z pracownikami może odbywać się na rozmaite sposoby. Ale warto zwrócić uwagę, jak wiele możemy osiągnąć dzięki wydawaniu dobrego firmowego biuletynu.
Najważniejszą cechą pisma firmowego jest jego jawność. Wszyscy pracownicy niezależnie od stanowiska, jakie zajmują, bez względu na staż pracy, otrzymują takie samo wydawnictwo. To buduje poczucie wspólnoty. Nie można zapominać, że pisma firmowe są atrakcyjne i czytane przez pracowników nie tylko dla wiedzy, ale także dla przyjemności. Gdy dobrze ustawimy proporcje treści w naszej gazecie, nie będzie ona nudną i niechcianą lekturą, ale chwilą czytelniczej radości. Biuletyny firmowe to również użyteczne wydawnictwa, które pozwalają zwiększać wiedzę pracowników o firmie, o procesach i zmianach, które w niej zachodzą. Są wspaniałym forum do wymiany doświadczeń oraz informowania o wdrożeniach. A ponieważ pisma wydajemy regularnie, dzięki temu nasza komunikacja zachowuje ciągłość (szczegółowo już o tym pisaliśmy).
Pismo firmowe to narządzie wielu możliwości, na którym możemy oprzeć naszą komunikację w firmie. Pamiętajmy, że bez skutecznej komunikacji wewnątrz, nie da się zbudować dobrych relacji na zewnątrz.
A na koniec – w kryzysowych czasach bardzo ważny argument. Wydawanie pisma firmowego, w porównaniu z innymi środkami komunikowania wewnątrz, nie jest drogie.
W piśmie firmowym, adresowanym do pracowników, najważniejsze Twoim zdaniem jest:
Popularne wpisy
-
Zacierają się granice między tradycyjnym dziennikarstwem a tym, co do niedawna nazywaliśmy custom publishingiem. Choć w Polsce to sfor...
-
Konkursy w pismach dla pracowników to nie tylko zabawa. Czemu jeszcze służą? Sprawdźmy. Krzyżówki, wykreślanki, sudoku, konkursy foto ...
-
Przedstawiamy kilka sposobów jak skutecznie dotrzeć z magazynem firmowym do pracowników. Magazyny firmowe różnią się nieco od magazynó...
MEDIATEQA

budujemy mocno indywidulane relacje z firmami, które powierzyły nam swoje wydawnictwa. Dbamy o każdy szczegół w przygotowywanych materiałach. Jesteśmy realnym wsparciem dla Działów Komunikacji, PR, Marketingu w osiąganiu przez nie zakładanych celów. Specjalizujemy się w budowaniu i realizacji mediów firmowych. Pomagamy lepiej komunikować się pracownikom, docierać do klientów. Nasze przesłanie to: „Treści w dobrej formie”.
Poruszane tematy
Custom publishing
(36)
Content Marketing
(32)
MediateQa
(26)
Custom News
(22)
prasa firmowa
(16)
magazyn firmowy
(15)
Komunikacja
(13)
komunikacja wewnętrzna
(13)
media firmowe
(12)
tablety
(11)
social media
(9)
prasa cyfrowa
(8)
PismoteQa
(7)
komunikacja z pracownikami
(7)
Wydawnictwa wewnętrzne
(6)
Pismo Firmowe
(5)
pisma wewnętrzne
(5)
0 komentarze: