Time goes by... czyli czas podsumowań w firmie

By | 12:58 Leave a Comment

Choć na podsumowanie roku czas przyjdzie w grudniu, przy planowaniu firmowych wydawnictw trzeba ruszyć głową już w listopadzie. Dlatego kolejny numer „Custom News” poświęcamy właśnie tematowi podsumowań.


Nieubłaganie nadciąga, zbliża się w dwunastu krokach. Przystając na jedenastym skłania redakcje firmowych magazynów do zastanowienia się, jak w atrakcyjny i budzący zainteresowanie sposób podsumować to, co się działo w firmie. Koniec roku, bo o nim mowa, to dla wszystkich zaangażowanych w custom czas przygotowania świątecznych, podsumowujących wydawnictw. Z doświadczenia wiemy, że czytelnicy firmowych magazynów to wymagający target. Dlatego dzielimy się swoją wiedzą i podpowiadamy, jak trafić w jego potrzeby i uczynić z ostatniego w tym roku numeru firmowego pisma atrakcyjną lekturę. Bierzemy pod lupę trzy ważne obszary: wydarzenia, finanse i zmiany. Proponujemy, jak spojrzeć na nie z perspektywy ostatnich miesięcy, by nie wydawały się nudne i jednocześnie, by zapadły w pamięci.

 
A skoro o podsumowaniach mowa, zachęcamy do wydawniczego rachunku sumienia. Pytamy, czy produkując firmowe treści pamiętamy, do kogo piszemy? Dokonujemy jasnego podziału i punktujemy to, co najważniejsze. Każdy, kto przyswoi sobie zasady pisania do pracownika jako czytelnika oraz klienta jako odbiorcy firmowego contentu, nie będzie musiał martwić się o rozgrzeszenie.

Brnąc dalej w podsumowania przyglądamy się problemowi kupowania fanów w mediach społecznościowych. Znana jest historia rzeczników sieci Play i Orange, którzy darli o to koty. My, chcąc oszczędzić męczenia zwierząt (i przy okazji – tracenia nerwów oraz dobrego wizerunku firmy) pokazujemy, ile można stracić na „social transakcjach”, proponując przy okazji dużo skuteczniejsze sposoby angażowania internautów.

Na zakończenie, żeby zaproponowanemu motywowi podsumowań niczego nie brakowało, rzucamy okiem na wydarzenia w branży. Sprawdzamy, co w ostatnich dniach w komunikacyjnej trawie piszczało. Piszemy o szminkach, smartfonach, młodych internautach i pułapkach, jakie CM zastawia na tych, którzy w komunikacji chcą postawić na treści.

Wniosek może być tylko jeden: zamiast podsumowywać powyższe treści, lepiej sięgnąć po nowe wydanie „Custom News”. Motywu podsumowań w nim nie zabraknie – obiecujemy. Tak samo, jak nie zabraknie porcji przydatnej wiedzy i budowanych na bazie doświadczeń porad.

Przyjemnej lektury!


AG





Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: