Czysta gra

By | 09:54 Leave a Comment

Powinna obowiązywać w każdej dziedzinie. A gdy zasady nie zostały z góry narzucone, praktycy mediów firmowych sami powinni wyznaczać sobie granice, których nie wolno przekroczyć. W najnowszym wydaniu newslettera „Custom News” piszemy, dlaczego etyka jest tak ważna i jakich zagadnień w branży szczególne dotyczy.


Choć etyka mediów firmowych i content marketingu się różni, to znajduje jeden wspólny mianownik: treści. Etyka jest w obu przypadkach podstawą do ich tworzenia i rozpowszechniania. By grać czysto w obszarze contentu, branżowi praktycy powinni przede wszystkim produkować wartościowe merytorycznie i jakościowo przekazy, oparte na prawdziwej wiedzy, z wyraźnym zaznaczeniem cytatów i podaniem źródeł, niosące za sobą edukacyjny walor. Ich odbiorcy nie powinni mieć wątpliwości, że otrzymują właśnie eksperckie, a nie sponsorowane treści. W przypadku magazynów wewnętrznych ważne jest, aby nie bać się podejmować tematów trudnych, nie zamiatać pod dywan niewygodnych faktów – to bowiem zamykanie sobie przez firmę drogi do prowadzenia szczerego dialogu z pracownikami. A szczerość to jeden z fundamentów etyki.



Jak postępować etycznie, tworząc treści? Odpowiedź w najnowszym wydaniu newslettera poświęconego prasie firmowej i CM



Na kolejnych stronach „CN” nieco rozluźniamy atmosferę i od poważnych zagadnień etycznych przechodzimy do wakacji i dzieci. Z racji tego, że zbliża się lato – czas urlopów, opustoszałych firmowych redakcji – podpowiadamy, jak w tym okresie zorganizować pracę na pismem. Piszemy, co możemy zmienić w cyklu wydawniczym i jakimi treściami wzbogacić nasze wydawnictwa. Dzieci pojawiają się w naszym newsletterze z okazji ich zbliżającego się święta – pokazujemy, jak wykorzystać 1 czerwca do wprowadzenia najmłodszych na firmowe łamy. Sugerujemy, jak pisać o dzieciach i dla dzieci oraz jak sprytnie wykorzystać sąsiadujące ze sobą w kalendarzu Dzień Matki, Dzień Dziecka i Dzień Ojca.

W „CN” nie brakuje też tradycyjnego przeglądu ciekawych wydarzeń z branży. W naszej rubryce z newsami przywołujemy soczyste cytaty na temat CM, który przestaje być kingiem oraz na temat niebudzących zainteresowania infografik. Piszemy także, jakim typem użytkowników urządzeń mobilnych są Polacy i jak stworzyć newsletter, który nie trafi do spamu.


Brzmi ciekawie? Warto przekonać się o tym na własnej czytelniczej skórze :)

Przyjemnej lektury! 



AG



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: