W najnowszym wydaniu publikujemy listę przebojów marketingu. Czyli zestawienie najpopularniejszych narzędzi komunikacji wykorzystywanych przez działy marketingu w firmach w naszym kraju.
Wyniki badania o marketingu w polskich
firmach przeprowadzone przez Mind Progress i IBC pozwoliły stworzyć
nam Listę Przebojów Marketingu. Prezentujemy w Custom News pierwszą
dziesiątkę narzędzi stosowanych przez polskie firmy. Do
poszczególnych miejsc na liście powstały krótkie komentarze, do
lektury których zachęcamy.
Oprócz tego w Custom News sprawdzamy,
jakie rady dobrego „pisma dla pracowników” ma Paweł Antończyk,
który kieruje magazynem Echo wydawanym przez GDF SUEZ Energia Polska
S.A.
Zastanawiamy się także nad tym, w
jaki sposób prezentować pracownikom trudne tematy. Odnosimy się
przy tym temacie do jednego konkretnego przykładu, który ostatnio
zastosowała publiczna firma MPK Łódź.
Oprócz tego, jak w każdym numerze,
zamieszczamy przegląd przydatnych newsów.
Zachęcamy do lektury. Custom News
można przeczytać pod adresem:
Warto także zaprenumerować newsletter
o komunikacji, by otrzymywać każdy numer na swoją skrzynkę mail.
W tym celu wystarczy wpisać swój adres na tej stronie:
http://www.mediateqa.pl/index.php
(MJ)
0 komentarze: