Magazyn na szóstkę

By | 14:51 Leave a Comment

Opowieści o naszych firmach/markach świetnie możemy realizować w firmowych magazynach. Pozwalają one zaprezentować szeroko wszystko co robimy i oferujemy. Jak jednak robić to skutecznie? Zawsze trzeba pamiętać o tych 6 przymiotnikach.



Podajemy 6 zasad, na których powinniśmy budować nasze firmowe magazyny. A jeżeli magazyn już jest, sprawdźmy czy możemy te 6 przymiotników odnieść do niego.
 
fot.dreamstime.com
 
 

Magazyn firmowy musi być:

Praktyczny

Czyli pomagać czytelnikowi i przedstawiać praktyczne wskazówki dotyczące świata, jaki wiąże się z naszą firmą.

Inspirujący

Magazyn zachęca do nieszablonowego działania, zachęca do kreatywnego działania. Pomaga wykorzystywać nasze produkty czytelnikom w nowy, nie znany dotychczas, sposób.

Pożyteczny

Tylko wtedy zostanie z czytelnikiem na dłużej. Czytelnicy przechowują i podają dalej informacje, które są wg nich przydatne.

Interesujący
Czyli nie na jeden temat, ale zróżnicowany i prezentujący teksty, które zachęcają czytelnika do sięgnięcia po niego. Tylko wtedy będzie on mógł przeczytać teksty o naszej firmie.

Prawdziwy
Nie podajemy w nim reklamowych zapewnień, ale budujemy trwałą relację poprzez wiarygodność. Niedopuszczalne jest publikowanie naciąganych lub nieprawdziwych informacji.

Wartościowy
Teksty muszą stać na dobrym poziomie, warto zapraszać do współpracy twórcze osoby. Oprócz treści pamiętajmy, że także forma jest ważna.
 
(MJ)
 
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: