Opowieści o naszych
firmach/markach świetnie możemy realizować w firmowych magazynach. Pozwalają
one zaprezentować szeroko wszystko co robimy i oferujemy. Jak jednak robić to
skutecznie? Zawsze trzeba pamiętać o tych 6 przymiotnikach.
Podajemy 6 zasad, na których powinniśmy budować nasze
firmowe magazyny. A jeżeli magazyn już jest, sprawdźmy czy możemy te 6
przymiotników odnieść do niego.
fot.dreamstime.com
Magazyn firmowy musi być:
Praktyczny
Czyli pomagać
czytelnikowi i przedstawiać praktyczne wskazówki dotyczące świata, jaki wiąże
się z naszą firmą.
Inspirujący
Magazyn zachęca do
nieszablonowego działania, zachęca do kreatywnego działania. Pomaga
wykorzystywać nasze produkty czytelnikom w nowy, nie znany dotychczas, sposób.
Pożyteczny
Tylko wtedy zostanie z
czytelnikiem na dłużej. Czytelnicy przechowują i podają dalej informacje, które
są wg nich przydatne.
Interesujący
Czyli nie na jeden temat, ale zróżnicowany i prezentujący
teksty, które zachęcają czytelnika do sięgnięcia po niego. Tylko wtedy będzie on
mógł przeczytać teksty o naszej firmie.
Prawdziwy
Nie podajemy w nim reklamowych zapewnień, ale budujemy
trwałą relację poprzez wiarygodność. Niedopuszczalne jest publikowanie
naciąganych lub nieprawdziwych informacji.
Wartościowy
Teksty muszą stać na dobrym poziomie, warto zapraszać do
współpracy twórcze osoby. Oprócz treści pamiętajmy, że także forma jest ważna.
(MJ)
0 komentarze: