Magazyn firmowy przestał być narzędziem propagandowym. Mniej jest w nim
treści od Zarządu, chociaż wciąż zajmują one czołowe miejsce. Głównym problem
stanowi brak atrakcyjności komunikatów Zarządu – wynika z autorskiego badania agencji
MediateQa oraz magazynu PismoteQa.
W najnowszym wydaniu PismoteQi prezentujemy wyniki badania treści od Zarządu zamieszczanych w firmowych magazynach. Ile miejsca zajmują? Gdzie najczęściej się pojawiają? Jaką mają formę? – na te pytania znajdziesz odpowiedź najnowszym numerze magazynu. Przeprowadzone badania zainspirowały nas do poświęcenia całego numeru sprawom związanym z funkcjonowaniem mediów firmowych. Prezentujemy kilka porad dotyczących wprowadzania zmian w magazynie dla pracowników. Jeżeli są one przemyślane i zaspakajają potrzeby czytelnika, będą dobrze odebrane. W innym przypadku magazyn może czekać katastrofa. Czytelnik nie lubi zmian, szczególnie drastycznych.
Magazyn firmowy to świetne miejsce aby pokazać dzieci pracowników.
To poszerza integrację i tworzy familijny charakter wydawnictwa. Przynosi
radość dzieciom i dumę ich rodzicom. Radzimy jak go urozmaicić oraz jak
zorganizować dział life-style .
Poruszamy także temat strategii marketingowych prowadzonych w firmach.
Okazuje się, że komunikacja i strategi nie zawsze idą w parze. Czy wiesz ile
firm korzysta z działań w Social Media, a ile uznaje jedynie tradycyjne media?
Zapraszamy także do stałych działów – historie rysowane kreską, porady
językowe dla redaktorów oraz felieton
PismoteQę można przeczytać pod adresem: www.pismoteqa.pl
lub otrzymać wydanie papierowe. Wystarczy napisać swoje
dane – gdzie i do kogo mamy dostarczyć magazyn. Zgłoszenie należy wysłać na
adres: biuro@mediateqa.pl. Magazyn wysyłamy oczywiście
bezpłatnie.
Zachęcamy do lektury i zamawiania magazynu.
0 komentarze: