Polecamy
kolejny numer newslettera o komunikacji wewnętrznej i mediach firmowych. Tym
razem postanowiliśmy przyjrzeć się fenomenowi youtuberów oraz kulisom ich
sukcesu.
W najnowszym Custom News prezentujemy mechanizmy działania polskich
youtuberów. Przezentujemy ich sposoby na sukces i ciągłą popularność. Omawiamy
także sposoby na wprowadzenie w firmie pracowniczego wolontariatu. Radzimy jak
postępować, aby nie stał się on przykrym obowiązkiem, a pracownicy z chęcią w nim
uczestniczyli. Podejmujemy również polemikę z Przemysławem Furą – Digital&Innovation
Director 24/7Communication. My, jako MediateQa, nie zgadzamy się z jego tezą,
że przyszłość rynku marketingowego należy do wielofunkcyjnych agencji. Na
rynek powróci specjalizacja, gdyż wielozadaniowość zawsze odbija się na
jakości. Czy zgadzacie się z nami?
W sekcji „NEWS” prezentujemy wyniki badań dotyczących przyszłości usług
i produktów mobilnych. Zamieszczamy także zaskakujące badania o komunikacji
między PR-owcami, a dziennikarzami. Czy wiecie, że większość komunikatów
prasowych, skierowanych do dziennikarzy, ląduje w koszu?
0 komentarze: