Dlaczego?
Prasa firmowa na tabletach
By Media Firmowe | 15:37
Leave a Comment
W poprzednim wpisie obiecałem, że wrócę jeszcze do historii z tabletami w kontekście sytuacji prasy firmowej. Pierwsze generalny wniosek jest taki, że wydawnictwa dla konsumentów zyskają dla części z nich interesujący kanał dystrybucji. Będą mieli w tym segmencie rynku taką samą drogę docierania ze swoimi treściami, jak tradycyjni wydawcy. A ponieważ pisma przygotowywane na tablety dopiero raczkują, tak naprawdę branża customowa może zająć na nim mocną pozycję.
Dlaczego?
Prasa znajduje się w kryzysie. Ma coraz większy problem z drukowaniem interesujących treści. By je zachować coraz bardziej będzie musiała zamykać swój content.
Coraz lepszy content buduje teraz prasa firmowa. Firmy, które zdecydowały się na wydawanie magazynów dla klientów rozumieją, że inwestycja w takie pisma służy rozwojowi marki. Dlatego mamy środki na wyjazdy, tworzenie interesujących reportaży. Czyli to wszystko, na co obecnie brakuje pieniędzy tradycyjnej prasie.
Prasa firmowa jest bardzo specjalistyczna. Wiemy dla kogo i o czym piszemy. Dzięki temu łatwemu dostępowi do specjalistów w wybranych dziedzinach możemy tworzyć merytoryczne teksty wysokiej jakości.
Różnica najważniejsza – wydawnictwa dla klientów są i w większości przypadków będą darmowe. A to na rynku publikacji na tablety, szczególnie w początkowej fazie jego rozwoju, może odegrać kluczowa rolę.
Dlaczego?
0 komentarze: