Prasa firmowa na tabletach

By | 15:37 Leave a Comment
W poprzednim wpisie obiecałem, że wrócę jeszcze do historii z tabletami w kontekście sytuacji prasy firmowej. Pierwsze generalny wniosek jest taki, że wydawnictwa dla konsumentów zyskają dla części z nich interesujący kanał dystrybucji. Będą mieli w tym segmencie rynku taką samą drogę docierania ze swoimi treściami, jak tradycyjni wydawcy. A ponieważ pisma przygotowywane na tablety dopiero raczkują, tak naprawdę branża customowa może zająć na nim mocną pozycję.
Dlaczego?
  • Prasa znajduje się w kryzysie. Ma coraz większy problem z drukowaniem interesujących treści. By je zachować coraz bardziej będzie musiała zamykać swój content.
  • Coraz lepszy content buduje teraz prasa firmowa. Firmy, które zdecydowały się na wydawanie magazynów dla klientów rozumieją, że inwestycja w takie pisma służy rozwojowi marki. Dlatego mamy środki na wyjazdy, tworzenie interesujących reportaży. Czyli to wszystko, na co obecnie brakuje pieniędzy tradycyjnej prasie.
  • Prasa firmowa jest bardzo specjalistyczna. Wiemy dla kogo i o czym piszemy. Dzięki temu łatwemu dostępowi do specjalistów w wybranych dziedzinach możemy tworzyć merytoryczne teksty wysokiej jakości.
  • Różnica najważniejsza – wydawnictwa dla klientów są i w większości przypadków będą darmowe. A to na rynku publikacji na tablety, szczególnie w początkowej fazie jego rozwoju, może odegrać kluczowa rolę.
  • Nowszy post Starszy post Strona główna

    0 komentarze: