„Wychodząc naprzeciw medialnej
rewolucji proponujemy CUSTOM NEWS – newsletter branży CP” – pisaliśmy w
zapowiedzi do pierwszego wydania naszego newslettera. Nie zdążyliśmy się
obejrzeć, a w ręce czytelników trafia już szósty numer! Zachęcamy do lektury
nowego „Custom News” w dniu jego pierwszego, połówkowego jubileuszu.
Wszystkim,
którzy zamierzają powołać do życia nowe wydawnictwo polecamy nasz tradycyjny
poradnik. Tym razem poświęcamy w nim miejsce na praktyczne podejście do etapu planowania pisma. A w zasadzie do robienia
planu planu, projektu do projektu. To podstawa udanej realizacji firmowego
wydawnictwa, dlatego żeby cały proces przebiegł sprawnie, warto odpowiedzieć
sobie na kilka kluczowych pytań. Po co?
Z kim? Jak? Za co? Rozwiązanie tych zagadek na wstępie pomoże nam osiągnąć
sukces na finiszu prac nad magazynem. Kiedy zadowoleni z siebie będziemy
przeglądać kolejne wydania biuletynu firmowego.
Nasze
zadowolenie będzie tym większe, im więcej redaktorów
uda nam się zwerbować spośród pracowników do redakcji firmowego pisma. Są
wyjątkowo oporni? Bronią się rękoma i długopisami przed postawieniem choćby
przecinka w naszej gazecie? Jest sposób, aby przełamać ich opór. Dajmy im
swobodę działania, po prostu. Nie
rzucajmy ich od razu na głębokie wody poważnych artykułów, wywiadów,
analiz. Zacznijmy spokojnie, z dużą dozą wolności. Felieton i komentarz wydają się być dobrymi tekstami na rozpoczęcie
redakcyjnej kariery. Dlaczego? Wyjaśnienie na stronach „Custom News”.
Świętując
swój pierwszy, mały jubileusz, postanowiliśmy też wejść w skórę osoby, która
dopiero zaczyna swoją przygodę z branżą i może gubić się w gąszczu customowych
definicji. Proponujemy podręczny alfabet
prasy firmowej, który pozwoli zrozumieć, dlaczego konwergencja mediów wymusza tworzenie interaktywnych, lepkich,
zoptymalizowanych treści…
W
numerze nie zabraknie też tradycyjnego przeglądu
branży – co się wydarzyło, kto co powiedział, co się zmienia? – odpowiedzi
w naszym newsletterze. W dniu jego pierwszego, połówkowego jubileuszu, życzymy
sobie, aby każde kolejne wydanie budziło w naszych czytelnikach jeszcze większą
ciekawość i przynosiło im coraz więcej praktycznej wiedzy.
Niech
się spełnia… Przyjemnej lektury!
0 komentarze: