Mały też wybiera Custom

By | 15:49 Leave a Comment

 

Własne pismo firmowe to już nie tylko domena dużych firm. Z Content Marketingu korzystają coraz mniejsze podmioty. I robią to całkiem nieźle.


W ręce wpadło mi ostatnio wydawnictwo „Econom Class”. Niewielkie, zaledwie cztery strony. A na nich informacje o nowo otwieranym sklepie w Łodzi, modzie, trendach. Jakież było moje zdziwienie, gdy na stronie trzeciej doczytałem, że sprawa dotyczy sklepu z odzieżą używaną, który właśnie wkracza na rynek. Oprócz informacji o sklepie w publikacji znalazły się również ciekawostki na temat zdrowia, opalenizny, trendów w modzie, a nawet krzyżówka z nagrodą i malowanka dla dzieci. Nie zabrakło nawet przepisów kulinarnych na tani obiad. Wszystko zgodnie z zasadą, że ma być ekonomicznie – co jest dewizą sklepu.
 

Po początkowym szoku poznawczym, już tak na chłodno, można powiedzieć: brawo. Zamiast drukować stertę ulotek, które fruwałyby gdzieś po ulicach i krzyczeć, że tanio, postanowiono zaangażować klienta. Zrobić coś więcej, przekazując jednocześnie wszystkie potrzebne informacje. Sposób ich podania, a także wygląd pisma, zbliżony do lokalnych tygodników, daje gwarancję dotarcia do oczekiwanej grupy.  Dystrybucja także zadziałała prawidłowo – z pismem spotykałem się i w biurowcach, i w okolicznych spożywczakach.

Z zainteresowaniem będę śledził, czy to jednorazowy strzał, czy pojawią się kolejne wydania. A przykład ten polecam do wzięcia pod uwagę wielu mniejszym firmom, które myślą, że własne wydawnictwo, nawet małe, jest nie dla nich.

 


MJ
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: