MediateQa wkracza w 2014 rok z nową energią i nowym wydaniem newslettera „Custom News”. Jakimi treściami zaspokajamy ciekowość naszych Czytelników? Sprawdźcie sami!
W Nowym Roku startujemy z tradycyjnym poradnikiem, którego
tematyka wpisuje się w styczniowe dylematy wielu firm. Jak skutecznie i
jednocześnie tanio poszerzyć narzędzia komunikacji w organizacji? Najważniejsze
jest uświadomienie sobie, że sukces polega na maksymalnym wykorzystywaniu
możliwości, dlatego ograniczony budżet nie powinien być przeszkodą w rozwijaniu
firmowej komunikacji. Dobrze zorganizowany fan page i angażujący blog
korporacyjny to dwa tanie i skuteczne rozwiązania w nawiązywaniu relacji z
odbiorcami marki i aktywnym opowiadaniu jej historii. W „CN” podpowiadamy, jak
prawidłowo korzystać z obu tych kanałów komunikacji.
W ramach prezentu przygotowaliśmy też dla wszystkich media
menedżerów specjalny kalendarz. Nasz zbiór świąt to oderwanie od tradycyjnych
Barbórki, Andrzejków, Wielkanocy czy Dnia Niepodległości. O nich, rzecz jasna,
nie zapominamy, ale poszerzamy repertuar świąt o dni związane z branżą komunikacyjną. Dzień Domeny
Publicznej, Światowy Dzień Środków Masowego Przekazu, Dzień bez komputera –
wiedzieliście o nich, świętowaliście w te dni? Proponujemy, by 2014 rok był
początkiem nowego spojrzenia na kalendarz i wykorzystywania wielu okazji do
firmowych imprez.
A skoro o zabawie mowa, zastanawiamy się w styczniowym „CN”
czemu jeszcze – oprócz zabawy – służą konkursy organizowane na łamach
wewnętrznych pism. Okazuje się, że jest kilka zalet włączania czytelników do
gry. Mini-badanie, wabik, interakcja, sprawdzian wiedzy – co mamy na myśli?
Koniecznie zajrzyjcie na 7. stronę naszego newslettera.
Tradycyjnie podajemy też porcję branżowych newsów. W
styczniu proponujemy podsumowanie polskiej blogosfery z prognozą na przyszłość,
receptę na atrakcyjną i czytelną infografikę oraz lekcję opanowywania kryzysów
w SM.
Zachęcamy do lektury – niech nasz content ładuje Was energią
na kolejne miesiące. Zapewniamy, że będzie jeszcze ciekawiej!
AG
0 komentarze: