Nowy numer PismoteQi
W najnowszym numerze naszego magazynu o mediach
firmowych podsumowujemy rok w świecie komunikacji.
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy na popularności
zyskiwały takie pojęcia jak Content Marketing i reklama natywna, choć to od
dawna stosowane metody działania, ubrane w nową szatę słowną. W naszej
świadomości silniej zarysowało się także pojęcie big data. W roku 2014
rozwinęły się media firmowe, co sprawiło, że zaczęto mówić o nowym rodzaju
dziennikarstwa, jakim jest dziennikarstwo firmowe. Specjaliści od
komunikacji i mediów firmowych podzieli się z nami swoimi uwagami na temat
przewidywanych zmian w dziedzinie komunikacji, jakie według nich mają nastąpić
w niedalekiej przyszłości. Sprawdźcie!
Piszemy także o fenomenie brand hero. Tworzenie
sympatycznego pluszaka jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi
marketingowych. Za jego pomocą, w łatwy sposób, możemy przedstawić filozofię
firmy, a jednocześnie budować jej przyjazny wizerunek.
Jeden z naszych Czytelników zaproponował, abyśmy zajęli
się tematem wolontariatu pracowniczego. Na łamach PismoteQi prezentujemy więc sposobyna promocję wolontariatu w mediach firmowych.
Poruszamy również kwestię gatunków dziennikarskich,
które rzadko pojawiają się w magazynach firmowych, a mogą być doskonałym
sposobem na jego ożywienie i przyciągnięcie uwagi odbiorcy. W specjalnym
dziale świątecznym prezentujemy propozycje prezentów dla specjalistów od
komunikacji. Taki upominek wywoła uśmiech na twarzach nawet najbardziej
zapracowanego speca. Sprawdźcie sami!
W dziale językowym kilka porad dla redaktorów
magazynów o tym, jak zapisywać słowo manager. Czy oznacza to samo, co menażer?
W dziale felietonów kilka słów na temat nowości. Czy też uważacie, że
wszystko wokół nas musi być nowe?
Zachęcamy wszystkich do lektury ostatniego w tym rokuwydania PismoteQi.
0 komentarze: