Nowy numer PismoteQi

By | 11:48 Leave a Comment

W najnowszym numerze naszego magazynu o mediach firmowych podsumowujemy rok w świecie komunikacji.


 
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy na popularności zyskiwały takie pojęcia jak Content Marketing i reklama natywna, choć to od dawna stosowane metody działania, ubrane w nową szatę słowną. W naszej świadomości silniej zarysowało się także pojęcie big data. W roku 2014 rozwinęły się media firmowe, co sprawiło, że zaczęto mówić o nowym rodzaju dziennikarstwa, jakim jest dziennikarstwo firmowe. Specjaliści od komunikacji i mediów firmowych podzieli się z nami swoimi uwagami na temat przewidywanych zmian w dziedzinie komunikacji, jakie według nich mają nastąpić w niedalekiej przyszłości. Sprawdźcie!

 
www.pismoteqa.pl
 
 
 
Piszemy także o fenomenie brand hero. Tworzenie sympatycznego pluszaka jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Za jego pomocą, w łatwy sposób, możemy przedstawić filozofię firmy, a jednocześnie budować jej przyjazny wizerunek.

 
Jeden z naszych Czytelników zaproponował, abyśmy zajęli się tematem wolontariatu pracowniczego. Na łamach PismoteQi prezentujemy więc sposobyna promocję wolontariatu w mediach firmowych.

 
Poruszamy również kwestię gatunków dziennikarskich, które rzadko pojawiają się w magazynach firmowych, a mogą być doskonałym sposobem na jego ożywienie i przyciągnięcie uwagi odbiorcy. W specjalnym dziale świątecznym prezentujemy propozycje prezentów dla specjalistów od komunikacji. Taki upominek wywoła uśmiech na twarzach nawet najbardziej zapracowanego speca. Sprawdźcie sami!

 
W dziale językowym kilka porad dla redaktorów magazynów o tym, jak zapisywać słowo manager. Czy oznacza to samo, co menażer? W dziale felietonów kilka słów na temat nowości. Czy też uważacie, że wszystko wokół nas musi być nowe?

Zachęcamy wszystkich do lektury ostatniego w tym rokuwydania PismoteQi.
Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: