Swoje sposoby na angażowanie czytelników na
blogu prezentują znani przedstawiciele polskiej blogosfery. Wśród nich osoby
prowadzące blogi małych firm, jak i działające dla dużych korporacji, takich
jak Orange czy PZU. Specjaliści od tworzenia treści występowali podczas
konferencji Blog Firmowy Roku 2014. Prezentujemy także wyniki konkursu
na najlepsze wpisy tworzone na potrzeby firm.
Na łamach naszego newslettera o mediach firmowych
dokonujemy podsumowania roku. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy nasi
Czytelnicy przesyłali nam propozycje tematów, którymi zajmowaliśmy się w naszym
magazynie. Prezentujemy zagadnienia, które najbardziej interesowały Działy
Komunikacji i Marketingu. Duży odzew na naszą akcję sprawił, że
postanowiliśmy prowadzić ją także w nadchodzącym roku.
W dziale newsów możecie poznać wyniki badań o komunikacji
pomiędzy działami HR, a menedżerami liniowymi. Okazuje się, że sytuacja
jest niepokojąca. Menedżerowie uważają, że informacje pozyskane z sieci są
bardziej wiarygodne, niż te przesyłane od HR-owców. Sprawdźcie także kto zdobył
nagrodę International Content Marketing Awards.
Możecie zgarnąć książkę „Tajemnice dynamicznej
komunikacji”. Wystarczy wziąć udział w naszym konkursie. Szczegóły na ostatniej
stronie newslettera.
0 komentarze: