W najnowszym newsletterze prezentujemy porady dla wszystkich zainteresowanych tematyką firmowej komunikacji. Główny temat poświęciliśmy gender marketingowi.
Czy
zastanawialiście się kiedyś nad zjawiskiem segmentowania
rynku ze względu na płeć?
Okazuje się, że dostosowanie strategii marketingowej do potrzeb
mężczyzn lub kobiet jest powszechne. Nic w tym dziwnego, gdyż
proces decyzyjny oraz percepcja u kobiet i mężczyzn różnią się.
Jednak prawdziwy gender marketing
często jest upraszczany przez marketingowców, którzy tworzą
przekazy bazując na stereotypowych modelach zachowań płci. W ten
sposób statystycznie zmniejszają
grono potencjalnych klientów o połowę.
A co wy sądzicie na temat gender w marketingu?
W
najnowszym Custom News przeczytacie także o nowej polityce Google.
Firma coraz mocniej promuje działalność
w sferze mobilnej.
Od kwietnia zmieni się algorytm najpopularniejszej wyszukiwarki
świata. Wyżej wyświetlane będą strony, które przystosowane są
do wyświetlania na urządzeniach
mobilnych.
Wskazujemy strony internetowe, na których można przeanalizować
mobilność firmowych witryn. Sprawdźcie sami.
W
naszym nowym dziale prezentujemy przegląd najważniejszych i
najciekawszych publikacji w dziedzinie marketingu i komunikacji.
Wśród nich najnowsza książka Sergiusza
Syprzaka –
gratka dla wszystkich osób, które zajmują się komunikacją.
0 komentarze: