Nowa PismoteQa

By | 15:13 Leave a Comment

Ukazał się nowy numer naszego magazynu o firmowej komunikacji. Przedstawiamy w nim wyniki badania firmowych magazynów dla klientów.


W najnowszym numerze PismoteQi przedstawiamy wyniki badań magazynów firmowych skierowanych do klientów. Wraz z MediateQą sprawdziliśmy ile miejsca zajmuje w magazynach promocja oraz rozrywka, czy klienci prezentowani są na łamach, kto wydaje magazyny, ile pojawia się w nich treści od zarządu oraz jaka ich część poświęcona jest rozrywce i treściom life style. Szczegółowe opracowanie znajdziecie wewnątrz PismoteQi.

W letnim wydaniu naszego magazynu sporo miejsca poświęciliśmy przeobrażeniom custom publishingu. Możecie zapoznać się z historią pierwszych magazynów firmowych i sprawdzić, jak budowano w nich content. Wiecie, że pierwszy taki magazyn ukazał się w XIX wieku? Osobny temat poświęciliśmy nowemu gatunkowi dziennikarskiemu, jakim jest dziennikarstwo firmowe. Wprawdzie literatura fachowa nie posługuje się jeszcze takim pojęciem, ale dziennikarstwo firmowe stało się już w pełni autonomicznym gatunkiem. Potwierdzają to znawcy branży.


W czerwcowej Pismotece możecie przeczytać także wywiad z Barbarą Hensel, Menedżer ds. komunikacji w Grupie Sanofi, która odpowiada m.in. za magazyn Zoom. Nasz gość opowiada o kulisach prowadzenia sprawnej i nowoczesnej komunikacji w międzynarodowym koncernie.

W dziale językowym kilka porad dotyczących kopiowania, a dokładniej naśladowania obcych języków w polszczyźnie. Zapraszamy także do lektury najnowszego felietonu Marcina Jasiaka na temat branży mediów firmowych.

Miłej lektury!



Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: