Ukazał się nowy numer naszego magazynu o firmowej komunikacji. Przedstawiamy w nim wyniki badania firmowych magazynów dla klientów.
W
najnowszym numerze PismoteQi przedstawiamy wyniki
badań magazynów firmowych skierowanych do klientów.
Wraz z MediateQą sprawdziliśmy ile miejsca zajmuje w magazynach
promocja oraz rozrywka, czy klienci prezentowani są na łamach, kto
wydaje magazyny, ile pojawia się w nich treści od zarządu oraz
jaka ich część poświęcona jest rozrywce i treściom life style.
Szczegółowe opracowanie znajdziecie wewnątrz PismoteQi.
W
letnim wydaniu naszego magazynu sporo miejsca poświęciliśmy
przeobrażeniom custom publishingu. Możecie zapoznać się z
historią pierwszych
magazynów firmowych
i sprawdzić, jak budowano w nich content. Wiecie, że pierwszy taki
magazyn ukazał się w XIX wieku? Osobny temat poświęciliśmy
nowemu gatunkowi dziennikarskiemu, jakim jest dziennikarstwo
firmowe.
Wprawdzie literatura fachowa nie posługuje się jeszcze takim
pojęciem, ale dziennikarstwo firmowe stało się już w pełni
autonomicznym gatunkiem. Potwierdzają to znawcy branży.
W
czerwcowej Pismotece możecie przeczytać także wywiad
z Barbarą Hensel, Menedżer
ds. komunikacji w Grupie Sanofi, która odpowiada m.in. za magazyn
Zoom. Nasz gość opowiada o kulisach prowadzenia sprawnej i
nowoczesnej komunikacji w międzynarodowym koncernie.
W
dziale
językowym
kilka porad dotyczących kopiowania, a dokładniej naśladowania
obcych języków w polszczyźnie. Zapraszamy także do lektury
najnowszego felietonu
Marcina Jasiaka na temat branży mediów firmowych.
Miłej
lektury!
0 komentarze: