Za oknem już najcieplejsza pora roku, a razem z nią – pierwsze letnie wydanie „Custom News”, w którym nie uciekamy od wakacyjnych tematów.
Z racji tego, że okres od czerwca do sierpnia to czas
urlopowej ekspansji pracowników, zastanawiamy się w nowym wydaniu naszego
newslettera, jak w wakacje potraktować firmowe pismo. Czy sezon ogórkowy równa
się przerwie w wydawaniu magazynu? Jeśli nie, to jakie tematy poruszać na
łamach letnich wydań, żeby zainteresowały czytelników i nie okazały się jedynie
drukowaniem dla samego drukowania, sztuką dla sztuki?
Jak co miesiąc „Custom News” przynosi tradycyjny poradnik.
Tym razem proponujemy podręczny słownik redaktora firmowego magazynu. W
skondensowanej formie pokazujemy, jakie błędy językowe najczęściej popełniamy i
na przykładzie historii z życia firmy wziętych, prezentujemy poprawne zapisy. A
do tego oczywiście garść ciekawostek.
Pod koniec maja rozstrzygnięto Szpalty Roku – konkurs na
najlepsze wydawnictwa CP w Polsce. Przy tej okazji zastanawiamy się, po co
organizuje się tego typu konkursy. W obiektywny sposób staramy się pokazać ich
wady i zalety. Tak, by każdy mógł
znaleźć w naszej argumentacji odrobinę własnego rozumowania.
W „Custom News” nie brakuje też comiesięcznego przeglądu
branży. W odniesieniu do wydarzeń z przełomu maja i kwietnia piszemy m.in. o
wynikach badań nad skutecznością Content Marketingu w budowaniu komunikacji B2B
oraz o rozwoju społeczeństwa usieciowionego.
Życzymy przyjemnej lektury i dużo słońca na pierwsze dni
kalendarzowego lata!
0 komentarze: