Wakacje z Custom News

By | 06:00 Leave a Comment

Nadszedł lipiec, a z nim – czas rozluźnienia w firmowych szeregach. Wszystkim, którzy korzystają właśnie z urlopu oraz tym, którzy dopiero na niego czekają, polecamy nowe wydanie naszego newslettera.

Nawiązując do luzu, który towarzyszy Działom Komunikacji w wakacyjnym sezonie urlopowym, przy okazji tematu numeru sięgamy po pasję. Czyją? Pracowników. Dlaczego? Bo luźne tematy związane z załogą firmy to podstawa dobrego magazynu wewnętrznego. Jak je pokazać? Tak, by z przygotowywanego materiału wyszła publikacja pełna zaangażowania. Nadawaj z centrum zainteresowania, ruszaj w teren, promuj społecznikostwo, pokazuj – mobilizuj – zdobywaj redaktorów, przygotowuj firmowe tutoriale – to nasze rady na ciekawą realizację tematu pasji pracownika. Szczegóły zgłębiamy w tradycyjnym poradniku.


 
Custom News, nr 8, lipiec 2013: http://www.mediateqa.pl/mediateqa_newsletter.php


W lipcu przyglądamy się również magazynom zewnętrznym. Zastanawiamy się, w jaki sposób rozwijać współpracę z partnerami biznesowymi, mając do dyspozycji biuletyn. Podpowiadamy, jak wykorzystać firmowe szpalty, by budować dobre relacje w ramach B2B i produkować content jeszcze lepszej jakości.

Z racji tego, że sezon urlopowy trwa w najlepsze, polecamy wszystkim osobom, związanym zawodowo z komunikacją, wakacyjne lektury. Książki, które wrzucone do walizki, na pewno nie zepsują nam wczasów. Wręcz przeciwnie – przyniosą nową porcję wiedzy i pozwolą spojrzeć na branżę z dystansem.

Lipcowy „Custom News” nie mógłby się obyć bez comiesięcznego przeglądu wydarzeń. Tym razem piszemy o tym, co „pożera” najwięcej danych transferowanych przez sieci komórkowe, czym jest i czy w ogóle istnieje „dziennikarstwo markowe” oraz podajemy – za Social Press – przepis na udany CM.


Życzymy przyjemnej wakacyjnej lektury!


AG




Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: