Nadszedł lipiec, a z nim – czas rozluźnienia w firmowych szeregach. Wszystkim, którzy korzystają właśnie z urlopu oraz tym, którzy dopiero na niego czekają, polecamy nowe wydanie naszego newslettera.
Nawiązując do luzu, który towarzyszy Działom Komunikacji w
wakacyjnym sezonie urlopowym, przy okazji tematu numeru sięgamy po pasję. Czyją?
Pracowników. Dlaczego? Bo luźne tematy związane z załogą firmy to podstawa
dobrego magazynu wewnętrznego. Jak je pokazać? Tak, by z przygotowywanego
materiału wyszła publikacja pełna zaangażowania. Nadawaj z centrum
zainteresowania, ruszaj w teren, promuj społecznikostwo, pokazuj – mobilizuj –
zdobywaj redaktorów, przygotowuj firmowe tutoriale – to nasze rady na ciekawą
realizację tematu pasji pracownika. Szczegóły zgłębiamy w tradycyjnym
poradniku.
W lipcu przyglądamy się również magazynom zewnętrznym.
Zastanawiamy się, w jaki sposób rozwijać współpracę z partnerami biznesowymi, mając
do dyspozycji biuletyn. Podpowiadamy, jak wykorzystać firmowe szpalty, by
budować dobre relacje w ramach B2B i produkować content jeszcze lepszej
jakości.
Z racji tego, że sezon urlopowy trwa w najlepsze, polecamy
wszystkim osobom, związanym zawodowo z komunikacją, wakacyjne lektury. Książki,
które wrzucone do walizki, na pewno nie zepsują nam wczasów. Wręcz przeciwnie –
przyniosą nową porcję wiedzy i pozwolą spojrzeć na branżę z dystansem.
Lipcowy „Custom News” nie mógłby się obyć bez comiesięcznego
przeglądu wydarzeń. Tym razem piszemy o tym, co „pożera” najwięcej danych
transferowanych przez sieci komórkowe, czym jest i czy w ogóle istnieje „dziennikarstwo
markowe” oraz podajemy – za Social Press – przepis na udany CM.
Życzymy przyjemnej wakacyjnej lektury!
AG
0 komentarze: