Jesień z „Custom News”

By | 10:00 Leave a Comment

Za oknem jesień, a w sieci nowy numer newslettera o mediach firmowych. Październikowe wydanie to idealna lektura dla wszystkich, którzy lubią czytać.


W 11. wydaniu naszego newslettera postawiliśmy na kontent, wszak Content Marketingiem się zajmujemy. I tak oto powstał tradycyjny poradnik, tym razem poświęcony relacjom firma – agencja. Przyjazna atmosfera, wzajemne inspirowanie się, efektywność i efektowność – jak to wszystko osiągnąć? Dlaczego, decydując się na realizację firmowych wydawnictw, warto sięgnąć po pomoc agencji? Agencji , dodajmy, która z tej współpracy również będzie czerpała naukę. W „Custom News” wyjaśniamy, czym jest błąd przypadkowego wyboru, dlaczego szczerość na linii agencja – firma jest bolesna, ale opłacalna, oraz rozstrzygamy, czy wewnętrzne publikacje to faktycznie twardszy orzech do zgryzienia. Słowem:  (p)o(d)powiadamy, jak rodzi się przyjaźń.







Pozostałe tematy to też typowo czytelnicze propozycje. Pierwsza – dla wszystkich, którzy w obliczu października zaczynają powoli myśleć o kolejnym wydaniu raportu rocznego. W końcu już czas, by zastanowić się, w jakiej formie pokazać tegoroczne zestawienie finansowe, jak ciekawie zaprezentować ważne, acz trudne do „sprzedania” dane. My wiemy, że możliwości jest wiele, dlatego wyjaśniamy, kto i po co może sięgnąć, by za kilka miesięcy z dumą wziąć do ręki atrakcyjny raport roczny, który połączy w jedno formę i treść.

Kto już poczyta o raportach rocznych, może przeskoczyć na stronę poświęconą udowadnianiu, że komunikacja to dziedzina w firmowej strukturze organizacyjnej idąca w parze z HR-em. On – blisko ludzi, agregator wszystkich informacji o firmowych zasobach ludzkich. Ona – funkcjonuje w oparciu o te zasoby, to one są jej podstawą. Do tego zna narzędzia, za pomocą których można skutecznie kolportować informacje. Wszystko wskazuje na to, że HR i komunikacja to duet na dobre i złe. Uwierzą wszyscy, którzy sięgną po „CN”.

Wiśnią na październikowym torcie jest standardowy news page. Jak co miesiąc dokonujemy małej rewizji branży i łowimy z niej smaczki. Tym razem częstujemy Was porcją storytellingu (Firmy muszą opowiadać historię!), garścią facebookowej analizy zawartości treści (Pokaż mi swój post, a powiem ci, kim jesteś!) oraz szczyptą dziecięcych, komunikacyjnych ciągot (Wyrasta pokolenie cyberdzieci!).

Jesienny wieczór, relaks po pracy, kubek herbaty z goździkami i pomarańczą, a do tego październikowy „CN”? Tak, też sądzimy, że to propozycja, którą trudno odrzucić :) Zatem… Przyjemnej lektury! 




AG


Nowszy post Starszy post Strona główna

0 komentarze: