Za oknem jesień, a w sieci nowy numer newslettera o mediach firmowych. Październikowe wydanie to idealna lektura dla wszystkich, którzy lubią czytać.
W 11. wydaniu
naszego newslettera postawiliśmy na kontent, wszak Content Marketingiem się
zajmujemy. I tak oto powstał tradycyjny poradnik, tym razem poświęcony relacjom
firma – agencja. Przyjazna atmosfera, wzajemne inspirowanie się, efektywność i
efektowność – jak to wszystko osiągnąć? Dlaczego, decydując się na realizację
firmowych wydawnictw, warto sięgnąć po pomoc agencji? Agencji , dodajmy, która z
tej współpracy również będzie czerpała naukę. W „Custom News” wyjaśniamy, czym
jest błąd przypadkowego wyboru, dlaczego szczerość na linii agencja – firma jest
bolesna, ale opłacalna, oraz rozstrzygamy, czy wewnętrzne publikacje to
faktycznie twardszy orzech do zgryzienia. Słowem: (p)o(d)powiadamy, jak rodzi się przyjaźń.
Pozostałe
tematy to też typowo czytelnicze propozycje. Pierwsza – dla wszystkich, którzy
w obliczu października zaczynają powoli myśleć o kolejnym wydaniu raportu
rocznego. W końcu już czas, by zastanowić się, w jakiej formie pokazać tegoroczne
zestawienie finansowe, jak ciekawie zaprezentować ważne, acz trudne do „sprzedania”
dane. My wiemy, że możliwości jest wiele, dlatego wyjaśniamy, kto i po co może
sięgnąć, by za kilka miesięcy z dumą wziąć do ręki atrakcyjny raport roczny,
który połączy w jedno formę i treść.
Kto już
poczyta o raportach rocznych, może przeskoczyć na stronę poświęconą
udowadnianiu, że komunikacja to dziedzina w firmowej strukturze organizacyjnej
idąca w parze z HR-em. On – blisko ludzi, agregator wszystkich informacji o
firmowych zasobach ludzkich. Ona – funkcjonuje w oparciu o te zasoby, to one są
jej podstawą. Do tego zna narzędzia, za pomocą których można skutecznie
kolportować informacje. Wszystko wskazuje na to, że HR i komunikacja to duet na
dobre i złe. Uwierzą wszyscy, którzy sięgną po „CN”.
Wiśnią na październikowym
torcie jest standardowy news page. Jak co miesiąc dokonujemy małej rewizji
branży i łowimy z niej smaczki. Tym razem częstujemy Was porcją storytellingu
(Firmy muszą opowiadać historię!), garścią facebookowej analizy zawartości
treści (Pokaż mi swój post, a powiem ci, kim jesteś!) oraz szczyptą
dziecięcych, komunikacyjnych ciągot (Wyrasta pokolenie cyberdzieci!).
Jesienny
wieczór, relaks po pracy, kubek herbaty z goździkami i pomarańczą, a do tego październikowy
„CN”? Tak, też sądzimy, że to propozycja, którą trudno odrzucić :) Zatem…
Przyjemnej lektury!
AG
0 komentarze: