Dokładnie rok temu zaczęliśmy wydawać „Custom News” – newsletter o prasie firmowej i Content Marketingu. Nasza pierwsza rocznica zbiega się z końcem 2013 roku, dlatego w ramach prezentu urodzinowo-gwiazdkowego oddajemy w ręce czytelników świąteczny numer „CN”, z dużą ilością podsumowań. Mamy nadzieję, że w ciągu ostatnich miesięcy dostarczyliśmy Wam wielu powodów, by z podobną energią podsumować naszą publikację.
Świąteczne
wydanie „Custom News” to przede wszystkim szeroki przegląd
wydarzeń w Custom Publishingu i Content Marketingu z ostatnich ponad
300 dni. Przeanalizowaliśmy na spokojnie, co się wydarzyło i
przedstawiamy ciekawy – treściowo i graficznie – raport z
branży. Podzieliśmy go na trzy główne kategorie: prasę firmową,
CM i social media. Chcieliśmy, żeby przyjrzenie się najważniejszym
faktom, wypowiedziom, liczbom i trendom stało się pretekstem do
zastanowienia nad kształtem rynku komunikacji firmowej w przyszłym
roku.
Pogrążeni
w przedświątecznych refleksjach nad mijającym rokiem, stawiamy w
„CN” również pytanie o to, czy to odpowiedni czas na
modyfikowanie firmowych pism. Przyjęło się, że grudzień/styczeń
równa się zmianom. Wychodząc naprzeciw takiemu założeniu,
wyliczamy jego wady i zalety. Prowokujemy do przemyślenia, czy
natłok spraw związanych z zamknięciem roku, planowaniem budżetu i
zadań na nadchodzące miesiące, może pomóc w dodaniu naszym
wydawnictwom nowej mocy, czy będzie raczej chaotyczną sztuką dla
sztuki.
W
grudniowym numerze nie zapominamy, że specjalista od komunikacji też
człowiek, i jak każdy z nas zasłużył na prezent. By nie zmuszać
św. Mikołaja do zbyt długiego główkowania nad odpowiednim
upominkiem, podpowiadamy, co może znaleźć się pod choinką media
menadżera, by sprawić mu przyjemność. A przy okazji połączyć
sferę zawodową z życiem prywatnym.
Tradycyjnie
dokonujemy też comiesięcznego przeglądu branży. Grudzień
przyniósł przepis na skuteczny mailing za pomocą CM i pokazał,
które schematy myślowe szkodzą marketingowi budowanemu w oparciu o
treści. Ostatni miesiąc zaprosił też do Pozytywnie Informującego
Tramwaju i do kiosku po bezpłatny egzemplarz… prasy firmowej.
Czyżbyśmy stali u progu rewolucji?
W
pierwsze urodziny naszego newslettera nie chcemy rozliczać się sami
ze sobą. Z każdym kolejnym wydaniem „CN” staraliśmy się
oddawać w ręce czytelników porcję przydatnych w codziennej pracy
porad, dzielić się własnym know how i doświadczeniami
zdobytymi w czasie dotychczasowej pracy nad firmowymi wydawnictwami.
Mamy nadzieję, że produkowany przez nas content budził ciekawość
i angażował. Na tyle, by za rok, w podobnym lub szerszym gronie,
świętować nasze kolejne urodziny i rozliczać się z kolejnym
rokiem pełnym zdarzeń, które chętnie podsumujemy.
Życzymy
radości z naszego prezentu – niech się czyta!
AG
0 komentarze: