Polecamy się nowym numerem newslettera o mediach firmowych. Co znajduje się w tym wydaniu?
W najbliższą niedziele będziemy obchodzić nieoficjalne święto „Dzień bloga”. Dlatego też firmowemu blogowaniu poświęciliśmy temat przewodni nowego wydania Custom News. Piszemy o 10 aspektach firmowych blogów. Zebraliśmy w jednym miejscu najważniejsze zasady i porady dotyczące prowadzenia bloga przez firmę. Oprócz tych wskazówek, patrzymy na firmowy blog także jako środek, który przydać się może w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej.
W nowym Custom News patrzymy także na różnice, jakie są pomiędzy dziennikarstwem firmowym a content marketingiem. Przez część osób są one używane zamiennie a przecież są między nimi różnice. Staramy się pokazać i uporządkować trochę pojęcia jakie ostatnio funkcjonują w branży.
Piszemy także o ciekawej konferencji, która we wrześniu odbędzie się w Łodzi, a poświęcona będzie właśnie Content Marketingowi. Wśród prelegentów między innymi: Jill Wilfert (Lego), Belén Santa-Olalla (Transmedia Storyteller), Sophie Rayers (Brightcove), Doroty Gacke (TVP), Joe Pulizzi (Content Marketing Institute) oraz Floriana Heister (BEO).
Oprócz tych tekstów, stały punkt programu w newsletterze czyli przegląd wydarzeń. Zwracamy szczególną uwagę na informacje o tym jak cytować w firmowej komunikacji wpisy z Twittera.
0 komentarze: