Wszystkim osobom zainteresowanym tematyką firmowej komunikacji polecamy najnowsze wydanie naszego firmowego newslettera.
Główny
temat poświęciliśmy propozycji jednej z naszych czytelniczek. Czy
kody QR to już przeszłość?
Okazuje się, że popularność fotokodów ostatnimi czasy znacznie
zmalała. A przecież to doskonałe narzędzie marketingowe. Jednak
błędy wielu kampanii reklamowych, towarzyszące początkom QR
kodów, zniechęciły do nich odbiorców. Słabnąca popularność to
także wynik rozpowszechniającej się technologii
rozpoznawania obrazów.
Czytajcie więcej w newsletterze.
Każdy
z Was miał taki przypadek. Siedzisz nad klawiaturą i nie masz
pomysłu o czym powinien być kolejny wpis na Facebooku, albo
Twitterze. Mamy jednak rozwiązanie. Inspirację możesz zaczerpnąć
z kalendarza.
Tak, z kalendarza! Nie wierzysz? Sprawdź naszą propozycję dotyczącą
komunikacji.
Jednym
z największych wrogów prasy firmowej jest nuda. Aby ją zwalczyć,
stosuj różnorakie leady.
To one budują dynamizm i skłaniają czytelników do lektury
artykułów. Sprawdź nasze przykłady konstruowania ciekawych
leadów.
W
dziale newsów znajdziecie badania dotyczące
przyszłości rynku mobilnego
oraz e-commerce. Czy wiecie, że coraz mniej osób korzysta z
tabletów, a przyszłość e-commerce należy do działań w modelu
cross-device?
Sprawdźcie także najnowsze doniesienia z branżowego
rynku wydawniczego.
0 komentarze: