Ukazał się pierwszy tegoroczny numer naszego newslettera o firmowej komunikacji. Główny temat poświęciliśmy oznaczaniu przez pracowników miejsca pracy w mediach społecznościowych.
Realizujemy
temat, który w ramach naszego konkursu przesłała jedna z czytelniczek Custom
News. Korzyści płynące z oznaczania miejsca pracy w mediach
społecznościowych odnoszą się głównie do pracowników. Firma może w tym
wypadku ponieść wiele strat, szczególnie w sferze wizerunkowej. Warto więc tę
kwestię uregulować prawnie np. odpowiednim zapisem w umowie. Można też stworzyć
kodeks dobrych zachowań na zewnątrz firmy. Więcej przeczytacie w temacie
numeru.
Pinterest
zyskuje coraz szersza popularność. Stał się już trzecim najchętniej
odwiedzanym portalem społecznościowym na świecie. Dostrzegły to również
firmy, które rozpoczynają na nim swoje kampanie marketingowe. Mogą one odnieść
ogromny sukces. Z badań firmy QuickSprout wynika, że Pinterest jest znacznie
efektywniejszy w promowaniu produktów niż Facebook i Twitter. Szczególnie
jeżeli odbiorcą kampanii są kobiety.
W
pierwszym numerze newslettera radzimy jak stworzyć skuteczną i spójną strategię
content marketingową w małej firmie. Myślicie, że marketing treści
nie jest dla Was? Mylicie się! Content Marketing doskonale sprawdza się w
promowaniu małych firm. A w dodatku nie wymaga wygórowanych budżetów.
W sekcji „NEWS”
prezentujemy wyniki badań dotyczących obecności największych polskich firm
na YouTube. Omawiamy także nowe zjawisko – multiscreening. Okazuje
się, że nie wystarczy nam już korzystanie z jednego medium. Współczesnego
człowieka charakteryzuje symultaniczny odbiór informacji – poprzez telewizję,
laptop, smartfon. Przyglądamy się także zmianom w polskim czytelnictwie
prasy. Coraz więcej z nas sięga po wydawnictwa firmowe.
Jak co miesiąc
zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie dla czytelników. Do wygrania książka
„Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj”, z której możecie poznać sposoby na efektywne
prowadzenie bloga.
(RW)
0 komentarze: